Weblog Uitvaartverzorging Piëta

Uitvaart en nazorg op maat, met liefde en aandacht…

Impressie uitvaart Jos Brink

Posted by Marianne Doornbos op 24 augustus 2007

Hieronder een aantal foto’s van de uitvaart van Jos Brink.

  jos-brink-verlaat-carre-voor-de-laatste-keer.jpg  op-weg-naar-de-duif.jpg  onderweg-naar-de-duif.jpg  dienst-in-de-duif.jpg  op-de-begraafplaats.jpg

8 Reacties to “Impressie uitvaart Jos Brink”

  1. maeia said

    Beste mensen,

    tegen de fotos heb ik niets,tegen het plaatsen op persoon van het jaar pagina een foto van zijn kist waar mensen die hem kende elke keergeconfronteerd worden vind ik werkelijk vreselijk en of Googele of jullie die foto naar de voorkant van de site hebben gehaald,ik vraag iedereen begrip voor de gevoelens van andere in deze,en die foto terug in de achtergrond te plaatsen,zodat mensen die het willen zien het kunnen opzoeken en andere er van verschoont blijven, en toch nog in nagedachtenis aan Jos hun stem uitbrengen met deze foto aan de voorgrond zal ik het niet aan kunnen hopelijk kunt U hier discreet aan oplossen ik dank U voor Uw begrip en mede leven

    • Ik weet niet wat u bedoelt met de opmerking dat de foto naar de voorkant van de site is gehaald.

      • maeia said

        Wat ik bedoelde is dat de foto van de kist permanent in het zicht is!

        Ik wens daar niet mee geconfronteerd te worden als ik mijn stem op pers. van het jaar uit wil brengen.

        de fotos waren voorheen ook te bekijken als je de voorste fotos aan klikte,waarom niet zo houden?

  2. Marjolijn said

    Hallo,
    Ook ik wil graag reageren op de foto van Jos Brink waarop hij opgebaard staat afgebeeld.
    Opj de site persoon van het jaar zie je deze foto vrij prominent in beeld. Het is niet een foto waar ik graag naar kijk. Nu is het zo dat deze foto gelijk te zien is wanneer je stemt.
    Is het mogelijk om een andere uitvaartfoto te plaatsen waarop Jos niet op deze manier te zien is? Er zijn een aantal foto’s van de begrafenis. Ik zou dit zeer op prijs stellen.
    Alvast hartelijk bedankt voor uw begrip.

    Met vriendelijke groet,
    Marjolijn Rodenburg

    • Beste Marjolijn,
      Weer moet ik opmerken dat ik niet weet om welke site het gedaan. Het enige wat ik zelf gedaan heb, is foto’s plaatsen op mijn eigen weblog. Ik heb nergens anders deze foto’s geplaatst, dus kan deze ook niet weghalen of vervangen door een andere. Graag zou ik willen weten over welke site je het hebt, kun je een link doorgeven?

  3. Marjolijn said

    Beste Marianne,

    Bedankt voor je reactie. Het gaat om de site http://www.persoonvanhetjaar.nl.
    Je kunt daar mensen, bekende en onbekende, aanmelden als persoon van het jaar en daar dagelijks op stemmen. Je klikt de eerste letter van de achternaam in en dan volgt er een rijtje waar Jos Brink ook bij staat. Als onderdeel staan er bij hem een aantal foto’s die je ook aan kunt klikken zodat je er wat meer ziet. De volgorde wisselt en nu staat de bewuste foto steeds in het rijtje die je kunt zien zonder aan te hoeven klikken.
    Ik weet niet in hoeverre je daar iets mee kunt? Van de site zelf geven ze aan er niet iets aan te kunnen doen omdat het van uw uitvaartbedrijf is.

    Met vriendelijke groet,
    Marjolijn Rodenburg

    • Beste Marjolijn,
      De site persoonvanhetjaar.nl laat zich blijkbaar sponsoren door Google en laat door Google veelbekeken plaatjes opzoeken. De site kan hier natuurlijk wel iets aan doen, door de afbeeldingen door Google niet te laten zien. Kennelijk zijn ze dit niet van plan, dus heb ik besloten om de foto van mijn weblog te verwijderen, dan kan deze door niemand meer worden gebruikt.

  4. Marjolijn said

    Hallo Marianne,

    Bedankt voor alle moeite! Ik weet niet of het nog effect heeft omdat ze de foto al gebruiken maar dat wacht ik af. In elk geval vind ik het bijzonder attent van je dat je de foto van je blog hebt gehaald zodat de foto niet meer te gebruiken is door derden.

    Hartelijke groet,
    Marjolijn Rodenburg

Geef een reactie

 
